• Ivar Årnes

    Partner - styreleder

    ivar@ledia.no
    934 48 275

  • Torstein Bjørgen

    Partner - Daglig leder

    torstein@ledia.no
    953 69 800

Ivar Årnes

  • Årnes har lang fartstid innen virksomhetsutvikling, ledelse og salgsledelse. Han har deltatt i oppstarten av en rekke selskaper, og hatt flere topplederstillinger.

    Som konsulent har Årnes vært prosessleder i 150 bedriftsinterne prosesser og utviklingsprogrammer, og gjennomført mer enn tusen kurs.

  • Årnes arbeider etter en filosofi om å få mennesker motivert til å ta ut det beste av sitt talent. Alle har verdifulle særtrekk og kompetanse som må brukes på best mulig måte.

  • Årnes er energisk, uhøytidelig og direkte i stilen, og bruker mye humor. Med sin erfaring i å utvikle ekte vinnerkulturer oppnår han gode tilbakemeldinger fra sine kunder og oppdragsgivere. Årnes sine kunder og kontaktpersoner kommer stadig tilbake, år etter år.

    Hans motto er «Best på det som virker!».

    JTI/Myers-Briggs profil: ENFJ.

Se våre kurs

Salgskurs høreres kanskje ganske vanlig og ordinært ut. Men egentlig er en selgeres salgskompetanse helt avgjørende for bedriftens framtid og vekst

Vi arbeider med selgeren, topplederen, konsulenten, fagpersonen, gründeren og alle som ønsker å påvirke og få innflytelse hos sine potensielle kunder. Som selgere må man ha nødvendig salgskompetanse skal bedriften kunne vokse og ta sin fortjente plass i konkurransen om kundene.

Etter mange år som selger har Ivar Årnes utviklet beste praksis i løsningssalg. Her lærer vi bort det som virker.

Vi lærer bort hvordan dine selgere, rådgivere eller konsulenter gjennomførerer og leder effektive salgsprosesser.

Vårt mål er å skape enda flere vinnerkulturer!

- Salgsfaget er et av virksomhetens absolutt viktigste kompetanseområder. Det er lett å måle om vi har en god salgskultur. Det ser vi på ordreinngang, lønnsomhet og vekst. En av virksomhetens største suksesskriterier er å ha en sterk, dyktig og aktiv salgskultur.

- Det treffer alltid godt i et styremøte å presentere en ny salgsplan du selv virkelig tror på.
— Ivar Årnes